28 Şubat 2012 Salı

İşte benim mükemmel sevgilim

Beyefendi istemezse biz herhangi bir sosyal aktivite yapmayız. Onun canı sıkkınsa biz konuşmayız. Zaten yanına gitmişim gitmemişim önemli değil, beyefendi geceleri rahat uyumak için gündüzleri dinleniyor.

Peki, sorarım. Dünya senin etrafında mı dönüyor dingil? İstersen ben çıkayım, sen bensiz takıl. Manyak psikopata bak sen.  Adam keyfine göre iyi davranır , keyfi yoksa davranmaya tenezzül bile etmez. Tüm ilişkiyi kafasına göre götürür ama bir gram çaba da göstermez. Durup dururken buz dağına dönebilir. Sonra sende olayı pekte çakmadığın için buzdağına çarpmış Titanic’e  dönersin. Karşısında bir şey de söyleyemezsin , oda söyler çünkü. Kaba işte. Bir kıza nasıl davranacağını bilmiyor. O sana saçma sapan şeyler söylerken sen içinden “Mal, gerizekalı, yemin ediyorum salak ya, ulan şapşal küçük dağları sen mi yarattın, sevgililiğin kitabını yazmış gibi bilmiş bilmiş konuşuyo bide Allahın odunu. Centilmenlikten nasibini almamış bu ya. Tahtaları temassızlık yapıyo bunun.” dersin. Öyle şeyler yapar ki bazen , hakaret bile edemezsin. İçinden tek geçen “Ölçüsüz yahu.” olur.

Bunun bir de beni benden alan lafları vardır hiç unutmam. “Biri karşıma geçip beni bana anlatsa çok gülerim.” “Allah’tan çok mütevazı biriyim” “Çok da kibarım görüyorsun, incelik benim işim.” Vs..vs. Mütevazı bir insan böyle der mi? Egoya bak yarebbim.

Merak ediyorum, bu kadar egoyu nerene sığdırıyorsun.

Rica ediyorum, ölçüsüzlüğünde bir ölçüsü var.

NOT: Ve ben tüm bunlara rağmen onu köpek gibi seviyorum çünkü mazoşistim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder