6 Mart 2012 Salı

Ya adam gibi yaşayalım ya da ölelim


Evet sayın dünya sakinleri... Günlerdir hastayım, evde yatıyorum.. Sadece “House MD” izliyorum. 7 gün raporum var be , dile kolay.

Ben demiştim Özgeye ... Eğer karlı havada kabanlarımızı giymeden voleybol oynarsak, hasta oluruz. Ama haklı değilmişim. Bildiğim kadarıyla özge hasta olmadı , turp gibi hayvan. Demek ki karlı havada voleybol oynarsak “ben” hasta olurmuşum. Niye ben ya !? Özge kızmasın ama neden ben Allahım?

Bazı insanlar o kadar sağlıklı ki. İğneyle virüs aşılamak geliyor içimden. Niye bu kadar sağlıklısınız lan! Hasta olun bir kere ya , en sonunda yüzünüze yüzünüze öksüreceğim. Allah’ın onlar için fazla vakit harcayıp beni ihmal ettiğini düşünüyorum. Allah’ım affet yarebbim ama beni bu kadar kıskanç yapanda sensin. Ayrıca sürekli hastayım, kendimi bildim bileli hastayım ya. Yazık valla bana yazık.

En az saat başı ağrı kesici alıyorum. Sanırsam sadece kafa yapıyorlar. Hayatımda şu haftaya kadar içtiğim ağrı kesicileri topla, şu hafta daha çok içmişimdir. Bağımlılık yaptılar bir de keyfi içiyorum.

Bir  yandan da kaçıp giden dersler var.. Onları hiç katmıyorum. Sadece bu kadarıyla ; MAĞDURUM !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder