23 Şubat 2012 Perşembe

Bir adam vardı canı sıkılan, geldi başıma bela oldu

Bazı şeyler çok iyi gidiyor ya, hayat öbür taraftan “aha mutlu olmuş bu hemen bir şeyler yapayım” der gibi ediyo mutluluğunun içine. Hayır ne geçiyor eline anlamıyorum ki. Bizden bir şeyler çalarak mutlu olamazsın hayat. Senin dünyanı birbirine katarım haberin yok. Saf olabilirim ama bu bana salak insan şansı katar. Artık etrafımda gerizekalı hocalar görmek istemiyorum. Adam sıkılıp sıkılıp bana çatıyor. Sevgilime laf ediyor. Sen kimsin lan benim sevgilime laf ediyorsun idiot? Mala bak ya , bir de 1 dakika geç kaldım diye yok yazıyor. Sen misin beni yok yazan. Kapıyı çarpar çıkarım ulan. Ben o kızgınlıkla gider yangın çıkarır o hocayı da içeride bırakırdım ama sadece rehberlik hocasına gittim. Dua etsin o . Ağlaya ağlaya , acıtasyon stayla, hocaya olanı biteni anlattım. Şu an ne kadar sürtük bir insan olduğumu düşünüyorsunuz ama öyle demeyin. Bu hoca çok ileri gitti. Hoca olmasa, oracıkta edicem ağzının içine.  Ama bir şey yapamıyorum. Yapamayınca da o uzun tırnaklarımı ellerimin içine geçirip yara bere içinde bırakıyorum. Sinirden camdan atlicak hale geliyorum.. İnsanlarda hoca kızdı diye ağladığımı sanıyor. Şu agresif kişiliğim de hep ortalıklar da dolaşıyor, az geri dur kızım ya. Sonra fark edileceksin , başına bela alıcaksın zaten yeterince bela var başında. Ne problemli insanım, yeni fark ediyorum. Allah etrafımdakilere sabır versin. Amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder