7 Ocak 2012 Cumartesi

Bazı insan

Bazı insanları anlatmak çok zor. Hele de o bazının içinden çekip çıkardığınız insan “ Biri karşıma geçip beni bana anlatmaya çalışsa çok gülerim, buna cesaret edebildiği için.”diyorsa. Evet benim bahsettiğim bazı insan belirsiz bir topluluğu değil, tam da belirli olan bir insanı kast ediyor. Aslında bazı insanlar diye söylenen herkes için bunu kast ediyor ama neyse. Ben bu bazı insanı seviyorum. Şimdi de onu anlatacağım, gülsün diye. Sevgili bazı insan, ilk gördüğüm gün çok ukala gelmiştin bana. Ne kadar da doğru gelmiş, çok ukalasın. Ve şimdi bana, bunu hep söylüyorsun, farklı bir şeyler yok mu diyorsun.. Ne kadar saçma bir şey yaptığımı düşünmemi istediğin için. Ne kadar kayıtsız kaldığını gösterip beni deli etmek için. Ama biliyor musun, insanlara ya da bana kötü şeyleri unutturup daha kötülerini yaşattığın, ve bunlara dayanarak kendini duygusuz sandığın için acıyorum sana. Sevdiğin halde ayağının birinin sürekli kapının dışında olmasını, sürekli gidişlerini, kaçışlarını gördüğüm için sevmeye yetmeyen cesaretine acıyorum. Takdir ettiğim tek şeyin egon. Ve senin özgürlük diye tattığın her şeyin ego olduğunu bildiğin halde hiçbir şey yapamadığın için acıyorum sana. Sana acıdığım için seviyorum seni. Seni sevdiğim için acıyorum kendime, bize. Ve hepsini sen gül diye yapıyorum, ama sen gülmüyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder